Wij streven ernaar u de beste
resultaten en service te bieden. Als u ergens ontevreden over bent dan stellen
wij het op prijs om dat te horen. Want als er iets niet goed is gegaan dan
willen we dat verhelpen en voor de volgende keer voorkomen.
Bent u niet tevreden bespreek dit
dan met uw behandelaar. Komt u er samen niet uit dan kunt u een
klachtenformulier vragen bij de receptie of uw klacht of verbetersuggestie
opsturen per email naar info@violetcosmeticclinic.nl
U ontvangt een ontvangstbevestiging en wij nemen uw klacht in behandeling.
Wij hopen dan uw klacht kunnen verhelpen. Soms is er sprake van een verkeerde communicatie of is er een misverstand. Wij willen er graag alles aan doen dit weg te nemen en op te lossen.
Cosmetische klinieken zijn
wettelijk verplicht (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz))
aangesloten te zijn bij een erkende geschillencommissie en een onafhankelijke
klachtenfunctionaris te hebben. Onze kliniek is daarbij aangesloten via DOKh.
Mochten we er niet uitkomen of bent u niet tevreden over de afhandeling dan kunt u de klacht ook indienen bij de (gratis) klachtenfunctionaris van DOKh. Dit kan ook direct als u dit liever wilt.
DOKh contactgegevens
https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts
e-mail of telefonisch secretariaat@dokh.nl 072 - 527 91 00
Stichting DOKh
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
De klachtenfunctionaris van DOKh zal u begeleiden bij het in onderling overleg oplossen van de klacht.
Komen we er dan nog niet uit kunt
u van uw klacht een geschil maken. De klachtenfunctionaris kan u hierbij
helpen. Hier zijn voor u dan wel kosten aan verbonden.